Post by condcoselthamptroph on Feb 6, 2022 9:37:09 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Grow Castle - Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Grow Castle - Tower Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ vara glitch gems ▞▞▞
▞▞▞ Grow Castle - Tower Defense 2022 version ▞▞▞
neko je vrijeme bila zabavna igra. onda je mini-igra ispala. Poslao sam e-poštu programerima i nisam dobio odgovor. zbog ovog propusta ne mogu pokrenuti drugu razinu. sada brišem.
dobro je da sam to vidio na oglasu koji braniš.kupujete vojnike/natjeravate ih na to da je stvarno ovisan. hvala što si mi uljepšao djetinjstvo. napravi još ovakvih igrica.
Grow Castle.8 Preuzmite APK datoteku ...
ako svi stavljaju 5 zvjezdica za stariju verziju ja cu stavit 5 zvjezdica za novu 😀😂😂
Nema komentara.
Dobra
Igrao sam 1 dan i dobio razinu 150 val 300 Odjednom se prekinuo vezu sa serverom Srećom, spremio sam svoj napredak u svoju e-poštu Molimo popravi ovu grešku ili nešto slično
Nije loše
Grow Castle - Tower Defense Аркади uqlj
Igrao sam ga dugo, i moram priznati da je prilično dobar. Međutim, prošlo je toliko vremena od ažuriranja dobre estetike. Dodajte još područja gradovima i možda opcije za slanje rudarskih ekspedicija ili nešto slično. Postaje jako zamorno, inače da grind nije tako loš kao sada, bilo bi solidnih 5 zvjezdica.
Ja sam stari igrač i jako mi se sviđa kako je igra napredovala tijekom godine. Želio bih dati neke prijedloge u vezi s blagajnikom, tako da možete staviti još više blagajnika u nju i način na koji funkcionira auto bitka. Nadogradio sam vještinu čini da se poziv poziva jednom, a čak i ako lik ima punu Heathu, automatska bitka i dalje aktivira vještinu, nadam se da ćete moj prijedlog pomoći sjajan posao, nastavite dalje.👍
Grow Castle - Tower Defense Arcade zoi