(Android) Farm City: Farming \u0026 City Building fusk obegränsade primogems
Feb 6, 2022 9:49:08 GMT
Post by condcoselthamptroph on Feb 6, 2022 9:49:08 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Farm City: Farming \u0026 City Building ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Farm City: Farming \u0026 City Building IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk obegränsade primogems ▞▞▞
▞▞▞ Farm City: Farming \u0026 City Building 2022 version ▞▞▞
Jag gillar att spela det här spelet..men kan inte få kontakt med andra vänner, spelar det här spelet via Facebook. Inget meddelande, hjälp och anslutna vänner visas där i spelets inställningar. Jag tror att när dessa alternativ finns där kan man komma åt samma för att göra det roligare.
Om jag kunde ge 0 stjärnor skulle jag göra det. Två gånger nådde jag nivå 25 och när jag öppnade spelet för att spela var jag tillbaka till 0. Det är så krångligt att börja om och om igen. Det här suger. Fixa denna bugg. Avinstallerar spelet nu!!!! Det här är det sämsta spelet jag spelat!!!!
Nyligen laddade jag ner det här spelet och jag njöt av spelet men kanske när jag nådde runt 10-nivån frös spelet och jag kunde inte göra någonting.. Riktigt ledsen och besviken..
Roligt spel men när du tittar på en annons för att förkorta tiden för att producera en produkt kan du inte komma ur annonsen. Du måste stänga spelet och ladda om det. Onödigt att säga att du tittade på annonsen men inte fick kredit för den. Inte riktigt värt mödan.
Laddar inte tar över en timme.
Jag installerade den och den öppnades inte jag försökte jag väntade nästan 30 min betyder en halvtimme 😤😡
Den här appen är äcklig så att den öppnas långsamt
Mitt favoritgårdsspel... Gillade det mycket... tack farm city! Mer kraft
Spelet är roligt. Men när du bygger upp dina pengar går det ner. Väldigt besviken. Vänligen fixa detta. Exempel jag hade 97 gick upp nästa morgon nu har jag bara 37. Ett annat missöde, jag skördar grödor och plöjer, n då är det inget av det jag skulle ha. Spelet är roligt men dessa missöden börjar irritera mig.
Det fungerar inte förra gången det är så roligt nu fungerar det inte...................?................................ .?.........?.................................?.......? ...................................
Talking Tom Cat કેઝ્યુઅલ vsl
Sedan min uppdatering vill spelet inte fungera alls. Den laddar 100%. Men det förblir på 100%. Jag tog bort spelet och installerade om det, men det gör fortfarande detsamma. Spelet blev också extremt långsamt när jag klarade nivå 50
Vilket underbart spel, det måste vara en bra inkomst för Facebook som det nästan är om det är en del av Facebook, då måste du ha mycket pengar att slösa för att spela detta spel. Steg 33 kommer att vara ditt sista steg om du inte spenderar pengar. Men det är ett väldesignat spel och håller dig sysselsatt
Bra spel har precis börjat spela Avinstallerar spelet, när jag antingen vill bygga ett hus blir skärmen tom och det händer inte så vad har vi för nytta av att spela
Farm City: Farming & City Building Dažādas spēles gqc
Skulle vilja ge noll. Varför kan jag inte dra mitt spel från den ena telefonen till den andra? Spenderade pengar på detta också. Vilket slöseri med tid och pengar.
Inget dåligt spel, ungefär samma som Funky Farm och liknande. Men precis som alla andra är spelet väldigt obstruktivt med oförmågan att färdigställa byggnader utan ytterligare material för att sedan växa staden kan få dig att fastna i veckor och i princip gör väldigt lite annat än att skicka ut skepp. Annonser har kraschat spelet för mig och fått det att starta om, särskilt när en annons öppnar playstore, mestadels en avskumsreklam för hasardspel - går det att fixa nu? Trött på att visa annonser utan belöning!
Hemskt spel svarar knappt på kommandon.
Roligt
Jag älskar absolut det här spelet minus en ENORM sak. Jag köpte 3 stycken mark och när jag loggade in igen var det som om jag aldrig köpte det alls. Jag tänkte hm jag kanske har fel. Så jag köpte ytterligare två stycken mark och samma sak hände. Allt förutom att det tog mina resurser såklart men jag fick ingen mark. Spelet är fantastiskt förutom det.
Om du bara kan zooma ut din stad och se den långt borta. Och besök dina grannar bara genom att zooma ut det och göra några investeringar i staden som kommer att göra spelet mer spännande. Jag skulle vilja föreslå utvecklaren att ge lite krediter eller myntretur eller kanske en uppgift till byggnaden vi gör så att vi kan växa snabbt och göra vårt spel mer otroligt och realistiskt för världen just nu.
Farm City: Farming & City Building Casual erx
Den här appen suger. Det skulle inte ens öppnas och låt mig inte börja på grafikerna det är bara hemskt. Spenderade 200 dollar för ingenting trieng för att köpa pengar men efter att jag redan hade skickat pengarna sa det bara fel
Så många fel. Kan inte lägga till vänner så du kan inte få hjälp. Säger dig att skaffa hus även om du inte kan. Spara tid och pengar!
Wrost game of play Store ... Det tar väldigt lång tid att öppna
Vänd tillbaka videobelöningarna till Coins igen istället för Dollars😭😭😭🙏 Jag kommer att ändra min kurs till 5 stjärnor när myntbelöningarna är tillbaka.
Bra spel för att tappa ditt sinne, även du kan lära dig hantering av krav och förnödenheter
Framsteg förlorade slumpmässigt.
Kan inte lasta mellanskeppet.
Roligt och beroendeframkallande att spela! Riktigt lätt att navigera och använda och överlag riktigt trevlig och avkopplande
Roligt spel. Jag är fast på det. L
Jag bara älskar det. Önskar att det fanns ett liknande spel om husinredning; men vad är efter nivå 30? Det finns fortfarande mycket att expandera på marken, men det finns inget mer att tillägga.. har spelet nått sitt slut?? Om svaret är ja så är det verkligen en stor besvikelse.
Farm City: Farming & City Building Hygge aip
Bra jobbat Meb Bjur
Ibland kan inte se videofunktionen för att hoppa över 30 minuter. Måste gå in och ut spelet flera gånger. Blir värre nuförtiden. Utvecklaren verkar inte ens reagera på vår recension.
Jag älskar verkligen det här spelet! Det är underhållande och beroendeframkallande. Mindre annonser också.
Spelet är roligt att spela. Håller mig sysselsatt på jobbet när det går långsamt. När jag gör grejer på fabrikerna tar det timmar längre, tiden säger att det borde ha varit. Mitt tyg ska ta 20 minuter. När fabriken börjar göra står det 4 timmar och några minuter.
Det är ett väldigt trevligt spel. Jag vet att det inte är bra för telefoner och att de hänger sig när bebisar spelar det så länge. Men mitt barnbarn installerar det och spelar det i min telefon. Jag älskar henne så mycket att jag med glädje ger henne att spela TACK🙏🙏
Spelet är bra men det kraschar varje gång om jag spelar annons vilket gör mig hemsk spelupplevelse. Jag mötte detta efter att ha korsat 14:e nivån. Vid varje annonsspel avslutas spelet och återvänder till den mobila startsidan. Byggtiden för fabriker, gemenskaper är väldigt enorm vilket får mig att välja annonser varje gång. Om du fixar detta kommer spelet att bli fantastiskt
Sämsta appen. Endast annonser. Installera inte.
Jag önskar att folk faktiskt skulle sitta och göra mer än vad de gör några andra appar jag har spelat som township folket faktiskt sitter och går på alla trottoarer och åker sksteboards ect.. Det är mer realistiskt men det är okej
Spelet är tillräckligt bra. Jag är imponerad av spelet, jag gillar det. Lägg till 3D-rotation i varje avsnitt av spelet. För att göra spelet mer verkligt kan du lägga till nattetid också eftersom det inte finns någon plats i världen där det bara finns dag. Även den nybyggda arenan vid havet som evenemangstavlan etc kan inte inredas enligt vår önskan, det står som "område ej tillgängligt", försök att göra området tillgängligt för dekoration. Även vägen är tom när som helst i den delen, försök att flytta bilen i det området.
Det här är det bästa jordbruksspelet jag någonsin spelat. men nu kan jag inte spela det eftersom det inte startar efter laddning... och de är inga andra problem, jag tror att du snabbt kan fixa mitt problem..då kan jag spela det igen
Farm City: Farming & City Building Casual erx